شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

اگر به هر دلیل از فیس‌بوک بازی خسته شده‌اید و می‌خواهید به طور کلی از شر فیس‌بوک خلاص شوید، این راهنما که در دو قسمت منتشر می‌شود به شما کمک می‌کند به صورتی موثر اطلاعات و ردپای خود را از دنیای مجازی پاک کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 با توجه به اینکه امنیت شبکه اجتماعی فیس بوک در حفظ اطلاعات شخصی افراد بسیار بالاست اما شاید در بعضی موارد و بنا به دلایل دیگری مایل به حذف کردن اکانت خود یا فقط غیر فعال کردن آن باشید اما ندانید چگونه ولی ما به شما میگوییم.

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 


همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.


فیس بوک گزینه های مختلفی برای تنظیم دقیق آنچه که برنامه های کاربردی و کاربران می بینید و یا اینکه در پروفایل فیس بوک خود استفاده می کنند ارائه میکند، اما اگر از تمام تغییرات مطلع نباشید (و فیس بوک اغلب تغییرات مداوم در وب سایتش را دوست دارد) ، شما ممکن است در میان تمام گزینه های موجود احساس سردرگمی کنید. ما دراین مقاله به شما کارآمد ترین راهها را برای استفاده بهتر و داشتن تجربه لذت بخش تر از حساب فیس بوک خود ارائه می کنیم.

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

یکی از نقاط حساسی که همواره برای کاربران شبکه های اجتماعی احساس خطر و ناامنی به همراه دارد، حریم شخصی است. کاربر هر سایتی و با شبکه اجتماعی ای که باشید، تنظیمات حریم شخصی تان، تا حدود زیادی در دست خودتان است. پس آگاهی از چگونگی اعمال تنظیمات به صورت دلخواه، از میان چندین و چند تنظیم مختلف برای هر کاربری ضروری است. حریم شخصی در فیس بوک نیز برای داشتن حس امنیت در این شبکه اجتماعی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قبلاً در نگهبان چندین مقاله و مطلب در خصوص امنیت و حفاظت از حریم خصوصی، منتشر شده است.
در این مقاله به نکاتی ریز در خصوص چگونگی اعمال تنظیمات جدید و مناسب، اشاره شده است. سعی شده در این مقاله از میان تنظیمات فراوان حریم شخصی فیس بوک (نزدیک به ۱۷۰ تنظیم کوچک و بزرگ) مهمترین ها را به شما گوشزد کنیم تا بتوانید با خیال راحت تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایید. پس این مقاله را از دست ندهید.

 

به اشتراک گذاری در فیس بوک

 

01-sharing_facebook1_0.jpeg

به طور کلی شاید مشخص کردن اینکه چه کسانی اجازه مشاهده ی موارد به اشتراک گذاشته شده توسط شما را در فیس بوک داشته باشند، مشکل به نظر برسد. اما فیس بوک به شما این امکان را می دهد که این مورد را به راحتی از میان «همه»، «‌دوستان ِ دوستان تان» و یا تنها «دوستان تان» انتخاب کنید. برای این کار باید به این قسمت در تنظیمات حریم شخصی خود مراجعه کنید:

Account > Privacy Settings
> Sharing on Facebook

در گوشه ی بالایی فیس بوک بر روی Accounts کلید کرده و از منوی باز شده، Privacy Settings را انتخاب نمایید.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد